fredag 31. juli 2009

Vognpose

Surfa litt på internett i går, og fant ei veldig fin forklaring på korleis eg skulle lage vognpose til den lille som er venta i november.
Så i dag etter jobb var det rett bort på hobbybutikken og kjøpe det eg mangla. fant litt restar med tøy i ei tilbudskorg, og fant ut det dugde!=)

hjemme så hadde eg liggans eit flecce pledd og ei dundyne som skulle bli gjort om til for og innerdyne.

Og etter å ha sendt gubben på fest, så var det å sette i gang....

Å vips så var ein vogn pose ferdig.....=)





5 kommentarer:

  1. Åååå så fantastisk fin!
    Kunne du tenkt deg å skrive ned forklaring på hvordan du lager den (punkt for punkt).. ? Og hva slags stoff/for du bruker?
    Da ville jeg blitt superglad ;)

    Klem fra Hege81 (hobbyboden)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!=)

    Eg er ikkje noko flink til å følge oppskrifter, gjer det mest etter eget hode, men med litt hjelp fra denne sida (http://anjashjem.blogspot.com/2009/01/oppskrift-p-voksipose.html) klarte eg å lage min.
    eg har ikkje brukt skråbånd eller noe slikt.
    eg har bare klypt formen i stoffet, noen rester eg kjøpte på ein hobbybutikk, sydde sammen på vrangen. ned i enden av posen sydde eg inn eit par borrelåsar, så det er enklet å ta av trekket og vaske det.

    Så tok eg ei gammal dyne eg hadde ligans, la det ferdig sydde trekket oppå og tegna rundt. Sydde med symaskina der eg hadde tegna og klypte ut. og så hadde eg inner dyne.

    sikkert mange bedre måter å gjøre det på, men hos meg skal det gå fortast mulig!

    håper du blei litt klokare!

    SvarSlett
  3. Skal si du er flink. Den ble jo kjempe fin.. Hummm skulle vel ha laget en slik til barnebarnet mitt.. Skal se om jeg har en dyne.. Ha en fin fin helg...

    SvarSlett
  4. Så nydeleg! Trur eg må spara på den linken til eg får bruk for den :-) Eg har sett andre som har slike vognposer og det ser så greitt og praktisk ut. Mjuke er dei og.

    SvarSlett
  5. kjempe kjekke er dei!=) åssø var det ganske så lettvint å lage og!=)
    kommer nok til å lage ein tynnere sommer variant og!=)

    SvarSlett