mandag 3. august 2009

Fått meg hobbyrom

Da har eg endeleg fått meg eit eget hobbyrom!!=)=) skal bli godt å ha hobbytingene på eit rom. istenden for litt i stua og overalt.
Nå har me ikkje så mange rom at eg kan ha det kunn til hobbyrom, det må og brukast som gjesterom, men det går heilt fin!=)

Hadde egetlig planer om å male rommet, før eg tok inn møblane meeeeen er ein smule lei maling nå... Så får ta rommet så smått i bruk, så får det komme litt maling på veggene etter kvart!=)

Pulten var eg så helig at eg fekk av svigerinna mi, og symaskina er min bestemors, har ein tendens til å ta imot det ikkje andre vill ha lengre, men utruleg kva litt pussing og maling kan gjøre med gamle ting!=)

Legger ut noen bilder av rommmet, men er ikkje kommet heilt i orden enda, så kan legge ut nye bilder når alt er kommet på plass!=)=)







2 kommentarer:

  1. Så deilig med eget hobbyrom!

    SvarSlett
  2. kjempe bra!=) har ikkje kommet heilt på plass enda men det kommer etterkvart!=)=)

    SvarSlett