tirsdag 18. august 2009

Stellekommode






Var på IKEA på lørdag for å skaffe oss stellekommode og litt div små ting. Foreldra mine var også med og det endte med at de betalte hele stellekommoden.....=)=)



Har veldig snille foreldre som stadig vil spandere på oss ting til det kommende barnebarnet, tor de gleder seg!=)






Så i går hadde eg fri fra jobb og klarte ikkje vente til gubben kom hjem fra jobb med å sette den sammen...så her er noen bilder undervegs og det ferdige resultat=)



...har ikkje sett på stelleplata enda, får bruke den som ein kommode fram til gulle vårt kommer!=)
Her er bilde mens eg holder på, har faktisk system på kva eg gjer...ser kanskje ikkje slik ut men...=)=)

Å her er den ferdig sett sammen..så var det bare å få den inn på badet....

Her har eg fått kommoden inn på badet, er ikkje store bade me har, men fekk plass!=)

2 kommentarer:

  1. Så koseleg med forberedelsane!! Du har i allefall betre plass enn me har på badet :) Har null sjanse til å få inn ein slik ein viss me ein gong får barn. ;) Kos deg med forberedelsane og ventetida! Ha ein fin søndag.

    SvarSlett
  2. takktakk!=) må seiast at eg måtte kaste ut svarekorga for å få plass...men det gjekk akkuratt!=)

    SvarSlett