mandag 10. august 2009

Strikking og shopping

I helga har eg fått tid til litt strikking, så dette er resultatet, er strikka med reint ullgarn. Aner ikkje merke i og med at dette er ei hespe eg har funnet hos mamma'n min!=)
oppskriftene er og fra noen ark mamma'n min hadde liggans, som ho hadde bruka å strikke etter til oss (5) søskena når vi var Babyer!=)
Blir varmt og godt for babyen når den kommer ut av mammas mage i kalde-november!=)

Har også vært på litt shopping, kjøpte disse to ull-luene på cubus for 20kr stk...kupp syns eg!=)=)

6 kommentarer:

  1. Blir deilig og varmt for babyen, ja.

    SvarSlett
  2. de var fine og ser varme ut, så kommer nok til å varme godt i november :)

    Mammer er greie og ha både til gamle oppskrifter og garn ;)

    SvarSlett
  3. Hei dette var en ny blogg for meg, og en fantastisk en sådan. Du lager kjempe mye fint. Så heldig en baby som får så mye fint :)

    SvarSlett
  4. takktakk!=) koslegt at du stakk innom!=)

    SvarSlett