onsdag 25. november 2009

Jolepynt

ja no nærmar det seg jol og, men fyrst kjem vell advent. trur eg må ta fram adventspynten og sjå kva eg har, glømmer fra år til år. tenkte kanskje og henge opp adventsstjerner og div i morgo, så har eg gjort det, i tilfelle eg plutsleg må på sjukehuset.

Var sjå jordmor i dag og ho meinte at eg skulle få ein gut på 3720g inna sondag, så då fær me bare vente og sjå om ho har tippa rett!=)=) litt moro og høyre kva folk trur me fær og når, eg er ganske ivibevist om at me fær ein gut...så då håper eg at inna vika er ferdig sø he me finni det ut...meeeeen kan jo gå lengre tid før den lille vi koma au.....



Dette hjerte hekla eg i dag, sia eg fyrst var sjå jordmor, så reiste innom jobb og vasa og så fekk besøk har eg egentleg ikkje gjort noko fornuftig i dag...men litt godt med late dagar og!=)

1 kommentar:

  1. Hei Birjit :) Sø koseleg ein blogg!fant den tilfeldigvis på bloggen til Lillian. Moro og sjå høss di he fått det i det nye huset, såg så koseleg ut der! og veldeg moro og sjå alt det du he laga, du æ kjempe flink! sø mykje fint:) spent på om det he skjedd nøke enda? spurte Ingrid i dag men ho hadde ikkje høyrd nøke.Hadde vøri veldeg kosleg og treffast ein dag etter babyen he kåmi :)Klem frå Ingunn & Tarjei

    SvarSlett