tirsdag 17. november 2009

litt intriør..=)

Har tatt litt bilder rundt i huset etter kvart som eg har foandra og måla, kommer nokk fortsatt til å bli ein go del forandringar men her er vertfall nokre bilde slik me har det akuratt no...=)=)





Denne komoden sto i huset når me kjøpte det, men da var den lyse blå og ganske ned slitt, så eg har måla den kvit og sett på hengsle på skuffen





Denne komoden har Sambuaren min hatt heime på barnerommet sitt, den var grønn og slitt med MASSE klistremerker på, så eg har renska den for klistremerker og måla den også kvit, har kjøpt nye hengsle til denne og, men dei har enda ikkje kommet på...=)=)


dette er tatt i gangen døra rett fram er inn til stua...


Og her er litt av stua, soffa kroken vertfall, kjøpte nye gardiner for litt siden som eg har hengt opp, også har eg sauma løper og pute i samme stoff!=)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar