torsdag 5. august 2010

Ny symaskin

Då he eg endeleg skaffa meg ei litt nyare symanskin, den er 3 år gammal men fe meg æ den ny!=) den førje eg ha hadde eg arva av gome (bestemor) og er sikkert rundt 50 år gammal, sø detta va litt meir avanserte greier!=)
He ikkje fenji testa den sø mykje enda, he vøri litt mykje på farten i det seiste, å hatt besøk, men eg og systra mi he testa den litt og me fekk te å saume både navn og bordar!=) gleder meg te å sette meg ned med den i kvell!=)
Æ kanskje på sin plass å sei at de æ mannen i huset som he kaupt den, eg fekk lapp te bursdagen som sto at eg konne kaupe meg ny symaksin å han skulle betale, tok bare litt ti å finne ei eg ville ha og som passa te summen eg syns passa å bruke på detta. Nye symaskiner som ikkje skø vera heilt av den enklaste slagen æ DYRT!

(ivisjå alt rote bak symaskina, æ klesvasken som ikkje he blitt rydda på plass heilt enda)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar