torsdag 6. januar 2011

Litt håndarbeid

Ja eg har faktisk gjort litt i jola, har for det meste kosa kønn men litt håndarbeid er lettvint å halde på med når ein koser seg framfor tven. Me har hatt litt ferie frå oppussing og slikt i huset heile desember, for då ville me heller bruke tida køss på joleforbredelsar og familie ting. Men no er desember over og tida er inne for å bli litt effektiv att, ikkje altid like lett når ein har vore i avslappings modus i ein heil månad, så i dag har eg faktisk tatt tak i målekosten og byrja på kjøkkenet. Syns det var på tide å måle over der skape har stått, så no er fyrste strøket tatt mens mini søv!:-) bilde av kjøkkenet fær kåme når det har fått litt meir måling, mens det eg har strikka og hekla er klart til å bli vist fram. Det eg har laga er ein hals til mini, eit sjerf til meg sjav( har lagt  ut bilde tidlegare når det var undervegs) og eit spiralsjerf og pulsvarmerar som etter kvart skal få eigar. Ha ein flott vinterdag!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar