lørdag 19. mars 2011

Gaver

Ja då er ein enda eit år gamlare, og med det sø fyjer det gåvur og feiring med go mat og Kaker!:-) sjave feiringa blir i morgo, men tenkte eg kunne vise litt av det fine eg alt he fått.

Mini og mannen kåm med ein rosebukett, he jau alt fått overlock av dei, sø syns det var veldig snålt og få i tillegg.

Av yngste bror og syster mi he eg fått ei klokke te å ha i opninga mellom kjøkkenet og støga, he lenge snakka om denne klokka, så dei blei sikkert lei av av eg alltid snakka om den men aldri kaupte!:-)

Eg har og fått ein boks til og ha te i, av elste syster te hallstein (og resten av fam. hennes) dette var faktisk noko eg har ønskt meg, sø det var kjempe moro av eg fekk det uten å ha sagt det!:-) 

ha ein flott dag, her i huset til me ut og grille i fin veret!:-)

1 kommentar: