fredag 18. mars 2011

Genser

Då har eg gjort ferdig eit plagg, mest med hjelp av overlocken men og med symaskina og tvillingnål. Det gjeng utruleg fort å sy med overlocken, så det er mange klede i produksjon. Eg har og testa ut tvillingnål på symaskina, det bli jau kjempe bra! Eg ser og merker at eg treng litt meir øvelse for å få det heilt fint til, men det kjem vell etter kvart.

Eg sit for tida på kjøkkenet og syr, eg har ikkje plass til to maskiner på pulten på syrommet, det er og fult kaos der og skal få ein "make over". Men det skal bli godt og få ting på plass att, for kaos ser det ut til og bli over alt!

Genseren er i ca. str 1år og mønsteret er vell etter kvart mitt, etter ganske så mange forandringar her og der. Stoff frå stoff og stil.

Ha ein flott kvell og helg!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar