lørdag 30. april 2011

Mei tai

Dette er vel egentleg mi fyrste bestilling, dama til bror min spurte om eg kunne sy ein til ho ei stund før guten deira kom. Ho hadde vel egentleg planer om og betale for den, men eg hadde andre planer!:-) Så denne mei taien blei ein del av barselgåva, syns det er greit å kunne gje noko ein veit dei har bruk for til den lille.
Og litt hensyn til pappaen måtte eg og ta, så det blei ein raud traktor bak på panelet. Mønsteret på mei taien har ei teikna sjølv, tok utgangs punkt i den eg har sydd til meg tidlegare, og men forandra på ein del ting som ei ikkje var fornøyd med på den fyrste.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin mei tai, tenker den ble tatt godt imot!

    SvarSlett
  2. Tusen takk, blei i grunnen fornøgd. For det om det altid kan bli enda bedre.

    SvarSlett