lørdag 30. april 2011

Minibukse

Eg har endeleg blive tante, eller eg er tante alt, men det er på mannen min si side. Men no har eine bror min blitt pappa, og merkar at dette er noko eg er veldig stolt over!:-) Og når det har kome småttri til verda må ein jau finne på noko og gje. Eller i mitt tilfelle saume og spite (strikke) litt har eg alt vist her i bloggen.
Men når ei skulle til og pakke inn det ei hadde liggane klart, fint eg ut at det det liksom var noko som mangla. Alt ei hadde sydd var i str68 og det er ei stund til det kan bli tatt i bruk. Så da fant eg ut av ei ville prøve meg på ei bukse i ca str56, dette hadde eg ikkje noko mønster på, så ei laga eit.
Buksa er levert og skal bli testa ut korleis den er i praksis. Eg må sei ei lura felt når buksa var sydd saman og eg sammen likna med andre klede, syns den såg så lita ut. Men etter me hadde sett lille guten trur ei kanskje den passer likavell, så SMÅ dei er, og så fort ein gløymer!!

Bilde er vertfall av testbuksa, så får me sjå om det blir fleir eller om det må forandringar til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar