søndag 17. april 2011

Påske

Ja då he så smått påska kommet til oss, svigermor kom med påskeblomar som pynta opp den ellers så kjedlege verandan våres. Har planer om å gjere det litt koslegare her ute, men veit bare ikkje heilt kva enda, vil vertfall trekkeom soffan og kanskje måle den, og veggen som glasa er vil eg og måle ljos er ikkje noko glad i trekvit! (og vertfall ikkje mørkna trekvit)

Her kjem litt bilder av verandan, har du nokre tips om kva eg kan gjera, så skrik ut!











 Ein liten sitte plass ute i hagen er og veldig greit





 Og her er det eg har styra med ei vikestid no, rydda litt her fyrste sommaren me budde her og, men no hadde det grodd heilt igjenn. Mannen min fiksa på muren i fjor haust, så har eg forsett litt på den i år, men er enda ikkje heilt ferdig med den. Svigermor har hjelpt meg mykje her i skråningen i helga, det gjeng seint med meg når ein må springe etter ein aktiv 1 åring. Men no er den klar til å plantas i!=)








Mini har og fenje seg sandkasse i helga, denne har mannen laga av nokre telefonstolpar. Den er ikkje heilt ferdig, me må få tak i nokre plangar til å ha på toppen som held fast duken, no er det bare nokre midlertidige listar så duken halt seg på plass. Men mini storkosar seg, og bryr seg ikkje så mykje om ikkje seiste finpuss gjenstår. Så no kan eg få gjort mykje ute i hagen uten å springe så mykje, for mini har nemleg flytta inn i sandkassa og vil nesten ikkje ut for å få litt mat og drikke!=)


Eg vil ynskje deg ei god påske, no er det vist film på gang!=)

2 kommentarer:

  1. Så grei ei sandkasse då:) Tenker eg nøkk va svært ja! Fekk lyst på ny her au.. greit mæ litt hjelp av sviger i hagen au, ikkji bare bare å få gjort sø mykji mæ små som tek ut:) Tips til varandaren, bli sikkert bra å måle ljos ja, putur å teppi mæ nøken fine fargar freshar jau au litt upp:) Kaupte eit ljosblå prikkutte teppi på europris til 49,- i går, hadde putur o.l au,:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips!:-) verandan er under utbedring, sø no er det bare og manne seg opp og få måla litt!:-)

    SvarSlett