søndag 29. mai 2011

I helga








Har me vore heime og kosa oss, eg jobba på laurdag. Etter eg var ferdig på jobb reise me ein liten tur på minidyrskuen på Søve, der såg me på alle dyra og kikka litt i bodene. Og når ei kåm til loppeavdelinga hadde dei byrja med posesalg, så da fekk litt forskjellig fylje med meg heim. Blandt anna nokre fat og ein bolle med ei matchande ause, det som var litt spesielt med den bollen og ausa er at bestemor hadde akuratt samme, bare av hennes var litt mindre, så den måtte eg bare ha.

Ellers så er eg blitt ferdig med prosjektet mitt, det var nye puter til sofaen med spisebordet eg dreiv på med. Eg har og planer om å saume nokre til hjørnesofaen, men det får vente litt, syns egentleg det er grusomt kjedelig å sy puter!!
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Herlige puter, - og så koselig å finne noe som vekket gode barndomsminner! Har lagt meg til som følger! ;)

    Klem fra Eva Mari :)

    SvarSlett