fredag 6. mai 2011

Kjole til meg

Ja da var ei ferdig med ein kjole til meg sjølv, har byrja mange ganger men har enda med at ei har gitt dei vekk. Denne er sauma i lilla velur og kvit lin, d limen er fra ein kjole mannen har kaupt til meg ei gang for mange år sidan. Kjolen var fin og passa(faktisk) men det var inner kjole, og den var ikkje sauma heilt rett, så det kjentes ut som heile kjolen var skjeiv når eg hadde den på. Så da når eg ikkje hadde nok lilla velur til ein heil kjole måtte kjolen ofrast, og eg er veldig fornøyd, denne blir ikkje gitt vekk, den har jau litt symbolsk verdi og for meg!:-) mønsteret er blitt til litt etter kvart, men overdelen er utgangspunkt i den forige kjolen eg sauma, bare no er den formiska til ca str 38 og gjort litt endringer i armane. Her kjem eit bilderas, til og med actionbilde. Er ikkje noko lett å ta bilde av seg sjav og ikkje fins eg fotogen, men ein ser så mykje bedre korleis kjolen er i forhold til når den bare heng på ein hengar.

3 kommentarer:

  1. Kjempekoselig blogg du har, mye fint!!
    Jeg valgte deg ut til å få en Award. Du finner den inne i min blogg! :)

    SvarSlett
  2. Så fin kjole du har laget! Mange flotte detaljer=)

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to!:-)

    SvarSlett