mandag 16. mai 2011

Nattkjole

Eg har lenge hatt behov for nattøy, det eg har er Gammalt og utvaska, har og tenkt at det kan eg sy. Men så er det og huske det, kjem det som regel på når ei skal legge meg og da er det litt seint!
Men i dag kom ideen, eg klippte opp ein nattkjole/skjorte eg alt hadde og bruka den som eit utgangspunkt til mønsteret.
Kjolen fikk korte armar og lengda er så den dekker rompa, den blei laga heilt enkelt for og teste ut mønsteret(derfor og ikkje så passande stoff til ein voksen person).
Eg er ganske fornøgd med resultatet, neste blir nok litt lengre og kanskje litt meir utringa i halsen. Den blei litt kort, så blei nok heller ei nattskjorte enn ein nattkjole, så eg lurer på om eg skal prøve meg på ein matchande nattshorts til.
For det om stoffet kanskje ikkje var det flottaste (syns det er meir passande til ungar:-)) så skal klare å sove i det!:-)

4 kommentarer:

  1. Flink du er! syns det var ein søt nattkjole:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!:-) den er testa ut og det gjeng fint ann og sove i!:-)

    SvarSlett
  3. Super tøff! Syns den var kul i det stoffet!

    SvarSlett