torsdag 26. mai 2011

Nattsett #2

Dette laga eg i går kvell og er alt tatt i bruk og krulla før eg hugsa og ta bilde.

Kort nattbukse og topp, eg hadde ikkje nok stoff til heile kortbuksa så bak er det to striper med restar av biljersey (greit og få bruka opp litt restar!) syns det blei litt tøff efekt!:-) toppen er nattkjolen eg sauma for litt sidan , den fekk litt større halsopning og blei litt kortare, og no blei ei meir fornøyd!:-) (trur eg!):-)

Planen var jau at eg og mini skulle ha matchande nattøy, men det eg laga i dag blei for lite, så eg må lage nytt. håpar eg har nok stoff så me kan matche litt vertfall!:-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. Flott nattsett, blir nok godt å krype til køys i sånne klær etter en herlig dag :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!:-) kjempe fornøyd med det selv!:-) mykt og godt!:-)

    SvarSlett