torsdag 26. mai 2011

Nattsett

Ja eg er inne i ei nattklede boble, stadig nye idear dukkar opp i hovudet om kva eg kan sy. Og nokre av ideane blir testa ut, denne gangen eit nattsett til gutar. Tok utgangspunkt i noko han hadde, som me syns he fungera bra (ikkje alt av klede som er like praktisk og har bra fasong) og mens mini sov litt ute i vogna,sauma eg dette settet.

Litt av stoffet er restar av det eg har laga meg nattklede av, mens resten er grå ribb. Ca str på dette sette er 86,( blei litt mindre enn planlagt) så eg får prøve det på mini, og viss det er for lite blir det nok lagt på salgsbloggen.
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Du er så flink, Birjit! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempe kult sett:D Du er kjempe flink

    Ønsker deg en nydelig torsdagskveld.
    klem fra siri

    SvarSlett
  3. Tusen takk, begge to!:-) stor koser meg på syrommet!:-)

    SvarSlett