tirsdag 10. mai 2011

Sommerklede

Fleir t-skjorter har blitt til desse 2 er i str. 4år og kjem til og bli lagt i tilsalgs bloggen min(når egtfår somla meg inn på dataen) trøya uten armer er str. 2år og er litt usikker på om mini skal ha den eller ikkje. Må sjekke opp kva han har av sommarklede, me har arva mykje (som me syns er kjempe kjekt!) rundt om kring, så eg må gå gjennom lageret!:-)
2 luer har det og blitt, og fleir har blitt klippt ut, så planen fremover er å bli ferdig med dei og prøve å få til eit brukans mønster til stuttbuksur(shorts/knebukse)

(Bilda blei litt feil veg, men får ikkje snu dei på tlf, og ta nye gidd ei ikkje akkurat no!:-))
ellers held me fortsatt på i hagen, eg var så dom av eg bjynda på hekken som hadde grodd "litt" ut av form, så det er nesten eit evighets prosjekt! Skal få tatt litt bilder, så skal de få sjå kor heldig eg er, det positive er at eg får masse frisk luft og forhåpentlegvis blir resultatet litt bedre enn utgangspunktet.
Eg har og ein grønnsakshage og litt jordbærplanter eg må få ordna med, ja ein får det som ein steller seg, men eg syns det er moro å ha litt prosjekt på gang.:-)
Ha ein knakande flott dag viare!:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar