mandag 30. mai 2011

Underskjørt




Eg har hatt liggande eit skjørt som eg har kaupt på salg ei gong for ganske mange år sidan no, det har egentleg aldri passa, men syns det har vore så fint så eg har ikkje klara å kvitte meg med det.

Eg er vell egentleg slik med veldig mykje, eg ser liksom at det kan bli noko av alt, som andre ser på som søppel og skrot. Og dette gjer og min bedre halvdel, så her i huset blir alt for mykje samla på og alt for mykje dreg me med ooss heim, som ikkje andre vil ha.

Men av og til glimtar me til og nokre av tinga me samlar på blir gjort noko med så det kan brukast, slik som dette skjørtet. Det var ikkje så mykje som skulle til for at det blei brukans, klippe av linninga og saume på ein ribb, og vips så hadde eg fenje meg eit underskjørt, som passar!:-)
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager! La meg til som følger jeg...

    SvarSlett
  2. Det var utrolig fint. skjønner godt du ikke ville kvitte deg med det.
    Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)
    ønsker deg en nydelig onsdag
    klem fra siri

    SvarSlett