tirsdag 14. juni 2011

Jentesett #2





I går formiddag blei enda ein body og bukse i str 62 ferdig. Syns eg bjyndar og få til bodyane litt bedre no, har sliti litt med å få kantingane fine, men så gjekk det plutseleg opp eit ljos for meg korleis eg kunne gjere det! MORO!:-):-)
På bodyen har eg bruka 4 forskjellige stoff, prøver og få bruka opp litt små bitar som eg har liggande. Pingving og hjerte stoffet er interlock, det rosa på bakstykke er jersey og kantingane er ribb. Buksa er ikkje restestoff, den er i brun velur , aplikasjonen er bitar av det eg har sydd bodyen i, og ribb i bein og liv.
Mønsteret er mitt eige heimekoka verk.
Published with Blogger-droid v1.6.8

4 kommentarer:

  1. Åh! Noe så skjønt!! <3 Og genialt å få brukt opp stoffrester på en så flott måte da!! :)

    SvarSlett
  2. Det er veldig greit og få bruke opp litt rester, litt enklare når det er små klede ein saumar. Og så er det litt ekstra moro med litt rosa av og til, sidan det mest går i "guttefargar":-)

    SvarSlett
  3. Det va ein søt body.... :) Likar gøtt når det ikkji æ nøke alle andre he... :)
    Jammen flink du.... ( å heldig sø kan det.... )

    -Lillian-

    SvarSlett
  4. Tusen takk!:-) det er det som er så moro med å saume sjølv, ein kan få det akuratt slik ein vil!:-)

    SvarSlett