mandag 27. juni 2011

Måling





Ja det held me på med, me skal skrape og måle heile huset, huset har vore ein ljos kvit farge og skal no bli grått. I går kvell måla me nokre veggar, og for ei forandring det blir!
Det som er spørsmålet no er om me er fornøgde med fargen, eller om me skal ha den litt mørkare. Eg er vell i grunnen fornøgd med fargen, men mannen meiner den skulle ha vore mørkare og gjer meg usikker. Hjørnekasser, karmar og slikt skal vera kvitt.

Kva syns du, skal me fortsette med samme farge eller skal me kjøpe mørkare måling?
Published with Blogger-droid v1.7.2

4 kommentarer:

  1. Eg syns detta va ein fin farge, og når de he måla søpass mykje, så hadde eg ikkje gidda å bjønda på nytt. Ny farge kan de vel ta neste gong de må måle?! :) Hadde fargen vært heselig, hadde det vært annerledes, men denna va nå fin :)

    SvarSlett
  2. eg hadde ikkje villa hatt mørkare, syns denna såg fin ut:)

    SvarSlett
  3. Hadde heller ikkje ville hatt det mørkare;)

    SvarSlett
  4. Hehe..då er mannen i få tal!:-) spørs nok om me bare fortset med fargen!:-)

    SvarSlett