onsdag 22. juni 2011

Oppbevaring i bilen

Me har lenge snakka om å få noko til å ha alle tinga som flyt rundt i bilen, i fjor fant eg mønster i symagasinet på "oppbevaringslommer" til å henge på seteryggen. Så eg teikna av mønsteret og klyppe ut delane, og slik blei det liggande, fram til i dag. Eit år seinare har me fått oppbevaringslommer til bilen, bedre seint enn aldri sei dei!:-)

Eg lurar litt på kva eg tenkte på når eg klyppte ut delane i fjor, den blei ikkje akuratt diskre, men mini er glad i sterke fargar og det er jo hans ting den skal oppbevare.
Published with Blogger-droid v1.6.8

2 kommentarer:

  1. SÅ kul!!! Håper vi får se actionbilde av denne etterhvert & høre om den er god i praksis :D

    SvarSlett
  2. Så smart for å oppbevare alt som ligger og slenger i bilen!

    Og tusen takk for hyggelig kommentar på kjolen min i bloggen!

    SvarSlett