mandag 18. juli 2011

StorKar #1





Små karar, blir store karar, Mini er inge unntak.
Han veks som bare det, og kleda blir fort for små, så her må mor stå på for og rekke og produsere nye klede fort nok.

Eg har lenge grubla på ein genser, som eg kan få bruka opp restas på og kombinere fleir stoff.
I går prøvde eg og få lage eit mønster på genseren, og teste ut mønsteret.
Det blei eit heilt greit mønster, til og vera fyrste forsøk, armane blei nok litt smale, og eg må gjera ei lita finjustering så armane passer litt bedre til armhola. Men alt i alt trur eg dette mønsteret kan funke, eg må bare teste resultatet på mini fyri eg har den endelege dommen.

Stoffa eg har bruka er litt kjøpt privat og litt fra stoff og stil.

Genseren har fenje navnet "StorKar" for det er det du må vera for og bruke genseren!:-)
Published with Blogger-droid v1.7.2

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar