søndag 17. juli 2011

Utfordringen for JULI

Denne månedens utfordring er følgende:

FAST OG MYKT! 

Sy et klesplagg, enten til deg selvavkommet eller noen andre,  der du kombinerer både faste og stretchy stoffer. 


Full frihet.. Nesten.. ;)
Stikkord for denne utfordringen er


Sommer!!!





Denne utfordringa har eg blitt med på,  inne på Denne bloggen blir det lagt ut ei sy-utfordrning kvar månad, og denne månaden fant eg ut at eg ville vera med. Oppgave gjeng ut på og kombinere faste og stretchy stoff, så eg har sydd ein kjole i velur med rynkekant i tynn bomull (begge stoffa fra stoff og stil), eg sydd på ei tynn blonde(fra panduro) sammen med rynkekappa og pynta med eit hjarta i nakken og to nede på skjørtet frammen. Møsteret har eg teikna sjav, har sydd av det før, men forandra det ganske mykje denne gangen og sydde den inn så den skulle passe bra til meg og min kroppsfasong.

Her kjem eit bilde ras











Og så eit par bilder med kjolen på







6 kommentarer:

  1. Den ble kjempefin og satt som et skudd på deg!

    SvarSlett
  2. Nyyyydelig! Og elegant!
    Tusen takk for bidraget! :)

    SvarSlett
  3. Kjempe søt kjole! og ja, satt som eit skudd på deg :)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott kjole! Bra du tok med actionbilete, då kom kjolen til sin rett!

    SvarSlett