søndag 21. august 2011

klakabuksur






Det har desse buksene fått til namn, det er nattbukser som ein bruker for og sleppe og bli nettopp klaka.

Desse byrja eg på for lenge sidan, trur dei nesten har liggi eit år ferdig klippt, men har aldri blitt til av eg har sauma dei sammen. Men i går og i dag har det blitt til 2stk, den eg laga i går (blå) var til meg sjølv, stor og blaut og god!:-)
Den er i ca str L, den eg laga i dag (gul) er i str M og har ikkje fått eigar enda.

Hovud stoffet er flanell, fått av mamma, eg har hatt heimelaga sengetøy og nattkjole i samme stoffet når eg var lita.
Stripa på sidene er interlock fra stoff og stil, i linning og beina er det lilla ribb kjøpt privat.

"No klakar iallefall kje eg om nettane te veten"
Published with Blogger-droid v1.7.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar