tirsdag 9. august 2011

Når ein skal i barnehage




må ein ha nye klede, og kleda skal vera mjuke og behaglege så ein kan klatre i tre!








Enda ei jubel jakke, denne hadde eg egentleg planar om å ha til ei gave, men blei litt forskjellige små feil på denne og så da kan heller mini ha den!:-)






Og så hadde eg liggande ei Ånondbukse, ferdig klippt i samme stoff som det i lua på jubel jakka. Og da var det klart dette måtte bli eit sett, eg har kanta med blå jersey både på buksa og jakka, buksa fekk ein kant nederst på buksa i samme stoff som på jakka, alle stoffa er fra cetho.






                                                         






Så no er det bare å vente til barnehage start, det meste er klart. Både sekk, drikkeflaske og nisteskrin er kjøpt inn, eller eg må vell stryke på litt navnelapper fyri me er heilt klare.














Published with Blogger-droid v1.7.2

1 kommentar:

  1. Åjjj...det bli nøkk stas førr liten gut i barnhagen..:);)
    Gøtt mæ mjuke å goe klæir, men dei trea må mi nøkk sjå langt etti. Dei kan slå seg då må vite...:):)Nøken skliur fær dei då alltids klatra i..:)
    Merkelappar æ eit must, skulle ønske eg va flinkare ti det...:)tusj til klede er tingen her i huset..:)
    Kos dikkøn mæ barnhagegut. Nå skyt utviklinga i veiret.

    SvarSlett