tirsdag 23. august 2011

Rooosa

Det er skjelden eg syr i, men når eg har kjøpt pakker inne på sykroken har det fylgt med litt jente stoff inni mellom, og i dag var eg i det rosa hjørnet og tok litt av.
Eg driv på og teiknar mønster i litt større størrelsar og denne buksa er fyrste test, tanken bak er at buksa skal vera litt smalare og passe til og ha under kleda, no som me nærmar oss ei kaldare tid med uteklede.
Str så denne buksa er 5-6 år, litt lengde så ribben i føtane gjer at buksa kan veksas litt i. buksa er i velur men det er ribb i føtar og liv.

Luer er det og ein kommande sesong for no, så da blei det ei stjerne lue i jersey, str 3-6 år
Stjerne veluren er fra Cetho, resten har eg kjøpt privat.
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Herlige råååsa klær!

    SvarSlett
  2. Ja er moro og ta litt av, blir litt mykje blått og traktor til tider!:-)

    SvarSlett
  3. Så flott med rosa klær. Tantebarnet her i huset ville nok ha elsket disse plaggene.
    Kjekt å tenke på kaldere dager også selv om jeg fortsatt klamrer meg fast i sommeren.

    SvarSlett