fredag 16. september 2011

Lue til mini

Det blir laga så mange fine luer i ull, og det ville eg lage til mini. Eg har tegna sauma, forandra og testa for og få den slik eg ville, eg trur eg har kome fram til eit resultat eg er fornøgd med. Om det må forandrast på mønsteret finn eg nok ut etter mini har bruka lua litt.

Lua er sauma av ullfilt, restar etter traktorjakka eg laga til han tidlegar, den er fora med rød kløver jersey og har fått trykknapp under haka, str på denne er 2-3 år.
Published with Blogger-droid v1.7.4

5 kommentarer:

  1. Kjempefin! Tror jeg må prøve meg på en sånn en jeg også etterhvert.

    SvarSlett
  2. tusen takk!=)
    ja det er bare og sy iveg!=)

    SvarSlett
  3. Så deilig lue. Ser ut som om den har flott passform. :)

    SvarSlett
  4. takk!=)
    lua passa bra den, kanskje litt vid rundt ansiktet, så blir nok litt justering på neste lue!=)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for kosleg kommentar inne hos meg:) kjempeflink du er til å sy,den lua var jo bare nydelig:)
    Ha ein fin dag!

    SvarSlett