onsdag 12. oktober 2011

Bursdagsgåve

 Det er haust og sidan eg har blitt student igjenn, betyr  det haust ferie. Eg og mini har vore hos foreldra mine i Arabygdi og kosa oss. Det har blitt litt saming innimellom, og meir er påbegynt, men sidan mange av tinga eg syr er jolegaver og bursdagsgaver, kan eg ikkje vise fram alt.
Men ein bursdag er overstått, bror min hadde bursdag og blei feira i helga, han fekk lue og ei t-skjorte med stjerner. Og heldig vis passa det og falt i smak, ikkje like lett  og sy gaver til ungdom.

Eg har og fått med visittkort, Kjempe fornøygd med dei!=)






(vanvittig dårleg bilde av t-skjorta, ser kjempe skjeiv ut, men er nok bare fotografen som ikkje er så flink)


Eg har foresten fått meg ny mobil, ein Nokia N8, eg har den siste tida brukt mobilen til og blogge med...men eg får det ikkje til med min nye! Noen flinke folk der ute som har noen tips??? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar