tirsdag 18. oktober 2011

Eg har sydd litt..

 For dei som ikkje har fått det med seg så har eg byrja på skule, eg har planer om å få ta studiekompetanse så eg kan komme inn på høgskulen, og sidan eg går på skule har eg nokre dagar som er kortare enn andre. I dag hadde eine lærare sjuk onge og det betydde at eg kunne reise heim litt tidlegare.
   Eg har fått klippt mange luer, og ofte blir det litt rester, så i dag gjekk eg gjennom restene og annt ut at mange av stoffstykka var såpass store at dei kunne bli panneband. Har ikkje laga slike før, men gjekk bare utifra måla til luene eg har sydd tidlegare, bredda blei litt ulike etter som kor stort stoffstykket var.

Ein liten time resulterte i 8 Panneband, alle tilsalgs for 50kr stk
 








2 kommentarer:

  1. Så flotte resteprosjekter da :) Er alltid kjekt når man finner en god bruk til avklipte stoffbiter :)

    SvarSlett
  2. Ja veldig kjekt og få brukt opp restane, det samler seg fort opp!=)

    SvarSlett