torsdag 20. oktober 2011

Hekla klut

  Det har blive mange hekla klutar med tida, nokre har eg behalde sjav (dei som har nokre skjønnhetsfeil) mens fleste parten blir gjedd vekk, som regel samman med noko anna i ei gave. Om det er noko folk blir glade for å få veit eg ikkje, eg veit bare at eg likar desse klutane veldig godt sjølv og bruker nesten ikkje andre klutar på kjøkkenet. Supre til og skrubbe bordet etter mini har kosa seg med mat!=)
  
Og no var enda ein klut ferdig, eg har som regel liggande eit slik hekletøy i veska, så blir det ein kjedleig/ledig stund tar eg det fram og hekler litt, og etter nokre slike små beiter blir ein etter ein klut ferdig!  Ganske så greit og sitte med når me er ute og kjøyrer bil (så klart når det er mannen som kjøyrer, ikkje eg!) 

Denne gangen blei ein grønn klut til!=)=) 



2 kommentarer:

  1. Heia.

    Bladd meg litt tilbake i bloggen din, og du er jo kjempe flink og super kreativ =)

    Nå er strikkeriet straks ferdig, gjenstår bare litt etterarbeid. Så da kommer det nok straks bilder ut på bloggen =)

    Ønsker den en fin kveld.

    SvarSlett
  2. åjåj. . . Det blir moro og sjå resultatet! :)

    SvarSlett