fredag 21. oktober 2011

KjetilLue

det var på tide med ny lue til mini, han har ikkje heilt lika den eg sydde tidlegare med trykknapp, så no prøvde eg og forandre mønsteret til knyting, den funker, men det må litt forandringar til før eg blir fornøyd. Den må bli litt smalare i nakken og litt mindre i ansiktsopninga, men denne blei vertfall godt kjent av mini, så då kan eg trygt vidreutvikle lua. Denne modellen fekk litt lengre spiss enn den eg sydde tidlegare, litt usikker på om eg syns det var finare eller ikkje.

Lua er sydd i ulljersey fra sydilla og ullfilt fra stoff og stil, kanta nederst med ribb fra stoff og stil. Str på denne lua er ca 2-3år!








4 kommentarer:

  1. Så mykje fint du lagar!!

    SvarSlett
  2. den lua så skikkelig god ut!!

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to!=)

    SvarSlett
  4. Det ser da ut som en skikkelig god lue. Alltid spennende å videreutvikle mønstre slik at de blir akkurat helt perfekte :)

    SvarSlett