fredag 14. oktober 2011

Lilla kjole

 Eg byrja på denne kjolen for ei stund tilbake, eg brukte restar for å teste ut ein mønster (onion 2035?)
hadde egentlig planer om å ha den sjølv men etter kvart som den blei til syns eg den såg så stor ut (etter mønsteret str M) så då blei den bare lagt vekk, dei som mangla var halslinning, ribb i armer og kanting nederst på skjørtet.

I dag fekk eg endelig somla meg til og få den ferdig, den kan jau passe noen andre fordi om den ikkje passer meg, når den blei ferdig var den ikkje så stor som eg hadde fått for meg heller. Men den vill nok passe bedre på noken som har litt større byste enn meg.

Den er sydd i velur, pingvingvinar rundt lomma, og grå ribb, alt fra stoff og stil, armane er eit stretch stoff fra Sydilla.


(Bilda er tatt i kveld inne på syrommet med mobilen, så kvaliteten er så som så )















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar