mandag 3. oktober 2011

Lilla sjal


 Eg har lenge tenkt på og sy sjal. eg har sett mange fine sjal har blitt til rundt forbi i den store bloggverden, og på Sykroken, og i helga var tida for at eg skulle prøve meg på mitt fyrste sjal.

Der er sydd i stoff frå stoff og stil, og har fått ei lys støvetegrønn blonde, kjøpt på eit opphørsslag. Eg har og bruka ein dekorsøm når eg falda kanten rundt. Alt i alt blei eg førnøyd med resultatet, og det kjem nok fleir sjal etter kvart.

Her kjem litt bilder av resultatet 






 her ser du vrangsida


 og bilder av det på (var ikkje så enkelt og ta bilde av seg sjølv)

4 kommentarer:

  1. Så fint et sjal! Det har jeg også lyst til å sy, må bare sy noe annet først... :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!=)
    Kjempe moro og sy, så sy iveg!=)

    SvarSlett
  3. Så fint sjal du har sydd :))) Jeg har planer om å sy slike med pom-pom bånd rundt. Jeg må nok kjøpe blonder også ser jeg, for jammen var ditt fint :))

    SvarSlett
  4. har liggende pomponger til sjal eg og, det er så mykje fint og pynte med at! :)

    SvarSlett