onsdag 26. oktober 2011

Ullbukse




Eg kjøpte litt ull jersey fra Sydilla for ei stund siden for og teste ut og med tanke på og sy ullbody til mini, jerseyen er kjempe godt og knall fin farge på. Den køstar litt for meteren og sidan den er så fin og flott har eg vore litt redd for og klippt i stoffet. Men no var det på tide og byrje, og fyrst ut blei det ei god ull joggebukse til mini (tenk og kunna hatt ei slik sjølv:-)) det må bli ein body eller genser og etter kvart, men når er uvisst!:-)

Mønsteret på buksa er det samme som ei har bruka på mange joggebukse og fleecebukser tidligare. Denne blei det ikkje lommer eller anna dilldall på, rett og slett fordi tanken er at den skal bli bruka under uteklede.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

  1. Den ullbuksa skulle jeg gjerne hatt selv! Heldige den som skal trippe rundt i den! :D

    SvarSlett
  2. ja kunne godt tenk meg ei slik til meg sjøl! :)

    SvarSlett
  3. Du imponerer stadig med alt du lager til din sønn. Denne ullbuksa var jo hærlig, og sikkert kjempe god og varm. Supert nå på denne årstid. Hærlig blåfarge også =)

    SvarSlett
  4. Så flott bukse! Ser jo utrolig god ut!

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! :)

    SvarSlett