lørdag 14. januar 2012

Ammeinnlegg

Eg la ut bilder av noko eg haldt på med, som var ferdig klippt men eg
ville at de skulle gjette kva det var eg laga.
Det var ammeinnlegg, som Anna GL gjetta.

Sist eg amma bruka eg kunn ullinlegg, nokre frå nøstebarn og nokre heimelaga. 
Men dei hadde ein tendens til og lekke, spesielt på natta.
Så denne gangen ville eg teste ut litt andre typer, på dei eg har laga no
er det PUL (ofte bruka ytters på tøybleier) stoff ytters som eg håper skal stoppe litt av lekasjen.
Inni har eg flanell, og møt huden har eg ulljersey i nokre og fleece på nokre.
Har og lyst og lage nokre med bambus, men det må eg få tak i fyrst.

Rundt kanten har eg bruka foe( elastikk som er ein brett mitt på) dette har eg aldri sydd med fær, og syns det var litt vanskelig og få gjevnt og fint.
Men det hjelpte seg etter kvart som eg hadde sydd nokre.








Eg har fortsatt ein god haug liggande klare til og bli sauma saman, men 
det er ikkje det moroaste og saume mange av. 
Så eg får ta nokre om gangen.

3 kommentarer:

  1. Så lurt med ammeinnlegg. Det gikk noen bokser syntes jeg å huske og kjekt med disse som kan brukes om og om igjen.

    Ha en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Ja, se der! Jeg gjettet riktig. :D

    SvarSlett
  3. kjempe kjekt med ammeinnlegg som ein kan vaske!=) -sparer nok nokre kroner på det!=)

    Jammen hadde du rett, Anna GL!=)

    SvarSlett