lørdag 21. januar 2012

Ei til kjolebestilling

Det er to systar eg har sauma kjolar til, og no vart eg ferdig med kjole nr 2
Denne er samme mønster som den forige kjolen, men no i str S.

Mønsteret har eg teikna sjav, og stoff  er frå stoff og stil

Då håper eg mottakar blir fornøyd!=)

Har du og lyst på ein slik her kjole?
Ta kontakt på birjit@hotmail.com

(pris på denne er 500kr)







 (mini hjelper til med og rette på kjolen så bilde skal bli bra=)







(bilda er ikkje av dei beste, det er tatt med mobilen)



5 kommentarer:

  1. Så flott kjole og nå matcher søstrene også med Birjit B-kjoler. Så stas :)
    Ha en knall helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk!=)
    Ei flott helg ynskjer eg deg og!=)

    SvarSlett
  3. Kjempefin kjole:-) ha en fin helg:-)

    SvarSlett
  4. Tusen takk!=)
    det må du og!=)

    SvarSlett
  5. For en fin kjole! God helg :-)

    SvarSlett