tirsdag 3. januar 2012

Ei uppsumering av året som gjekk

Det er så mange som lager innlegg om året 2011, så då tenkte eg at eg og skulle hive meg på trenden!=)


Året 2011 byrja bra, med masse fin sno




Og det blei enda bedre, eg kjøpte meg Overlock!


Sidan den nye maskina kom i hus gjekk det unna i klessauminga, korleis klarte eg meg uten?





Ettersom stoga no byrja og bli ferdig, flytta me innatt. 
Interiør interessa har og snike seg meir på dette året, det er i hovudsak ein hobbyblogg eg har
men litt bilder rundt om i huset snik seg og inn innimellom



 Det blei og etterkvart planlagt 17mai klede


Og litt sommarklede





 Litt bursdagsgaver måtte og lagast





Me hadde ein flott vår


 mini fekk seg sandkasse


og eg fekk meg nytt syrom


17mai kleda blei og bruka


og testa



Eg fornya sommargarderoben




Eg invisterte i merkelappar


Og hadde stor produksjon av luer til jol




Dette var ei hurtig oppsumering av hobbyåret mitt, hadde kunna tatt med mykje meir men
slik blei det denna gonga. 

Ha ein eit flott kveld!=)

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år :)

    Masse flotte bilder

    SvarSlett
  2. Så flink du er! :)

    Håper dere får et fantastisk 2012 :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk begge to!=)

    Eit flott 2012 ynskjer eg dykk!:):)

    SvarSlett