mandag 20. februar 2012

Rooosa

Jammen blei det eit tubesjerf til, denne gangen i litt sprekare farge
Nemleg Rosa!=)

Dette er ei bursdagsgåve til ei go venninnne av meg, så då håper eg det fell i smak.

Elefantstoffet er så søtt, men eg hadde ikkje brunt eller babyrosa stoff som passa.
Så da fann eg eit skarpare rosa stoff som eg syns passa veldig godt til.

Dette tubesjerfet er litt kortare enn dei 3 andre eg har sydd, ca 130 cm ( dei andre ca 150cm) så dette blir litt tettare rundt halsen.











6 kommentarer:

  1. Hehe...blei kjæmpe snålt...fine fargar..:):)

    SvarSlett
  2. moro mæ litt rosa innimellom, ikkje sø mykje det bli sydd i den fargen:)

    SvarSlett
  3. Hei høpp!!

    Velkommen som følger inne hos meg,håper du vil trives:)

    Så mye fint du lager,flink er du:)

    Ha en fin vinter ferie uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Så flott skjerf da. Ser kjempegodt og mykt ut. At det er rosa er jo supert for spreke damer :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!=) Fint med litt sprekefarger innimellom!=)

      Slett