lørdag 18. februar 2012

Stjerner og striper


Enda eit sett med nattklede har blitt sauma i løpe av dei seiste dagane,
men no får det holde for ei beite. Har masse anna eg vil saume, og ei bestilling som eg må få surra meg i gang med snart og.

Denne gongen blei det stoff med sjerner og striper, syns dette sette blei litt tøft. 
Er egentlig ikkje så begeistra for så mykje farger, men med den brune bunnfargen på stjerne mønsteret
roa det ned litt alle fargane.



Armane på genseren fekk striper, og litt stjernestoff til armkanten






































Eg ynsker deg ein flott dag vidare!:)

9 kommentarer:

  1. takk!:)
    Mini testa den i går, og jammen passa den og!:)

    SvarSlett
  2. Så flott og fargerik pysj. Denne kan man vel ikke annet enn å sove godt i :)

    SvarSlett
  3. Å, så fin denne var! Du lager så mye fint! Jeg er misunnelig! hehe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, du lager jo veldig mykje fint sjløv du da!=)

      Slett
  4. Jeg DIGGET fargene, jeg!
    Sterke farger er min favoritt og det ble lekkert med den brune bakgrunnen.
    Hvor har du kjøpte de stoffene? Stjernene og stripene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:)
      Fint med litt fargar innimellom, denne nattdresse har eg eigentleg blitt meir og meir glad i etter eg har sett den nokre gonger:)
      Stoffet aner eg ikkje kvar er kjøpt. Eg har fått det i ei pakke eg kjøpte på sykroken:)

      Slett