torsdag 16. februar 2012

Tubesjerf




Eg har lenge tenkt å lage slike her sjerf, men ikkje før i dag blei det noko av. Systra mi hadde kjøpt seg eit einsfarga for ei stund tilbake (sikkert nesten 1 år sidan no, tida flyg!) og eg studera dette litt og fant ut at det var bare så simpelt laga at eit slik kunne eg liksegodt  sy sjølv. 
Einaste problemet med det at ein skal sy det sjølv er at det tar mykje lengre tid enn å reise på ei forettning og kjøpe eit. Ikkje at sjølve syinga i seg sjølv tek tid, men å få somla seg til å gjera det. Er så mykje anna eg og har planer om å sy, så det er snakk om kva som blir prioritert framfor kva.

Men no er det verfall gjort, eg har fått meg nytt sjerf, og i samme slengen blei nokre til laga.


Fyrst ut er eit i grå stjerner og kvit jersey





Så eit i offwhite og blomstrete jersey


Og tilslutt det eg laga med tanke på og ha sjølv, eit i offwithe jersey og stripete(grønn-beige) interlock


6 kommentarer:

  1. Kjempefine!
    Kanskje jeg også hadde klart det?

    SvarSlett
  2. Så stilige skjerf. Deilig og myke. Gode og varme. Akkurat slik som et godt skjerf skal være. De flotte fargene gjør det jo bare superlekkert i tillegg :)

    SvarSlett
  3. Tina: dette kan du trygd prøve deg på, Kjempe enkelt og sy:)

    SvarSlett
  4. I en sving: trur desse skal bli gode og varme, og sidan dei er sauma i bomull kan dei brukast utover våren og sommaren uten at det blir for varmt:)

    SvarSlett
  5. Så fine dei var, og såg deilege ut! Inspirerande!

    SvarSlett
  6. Tusen takk:)
    ja no er det bare og sy tubesjerf:)

    SvarSlett