onsdag 28. mars 2012

Det blir varmere

i lufta og det betyr at ein kan så smått bruke litt mindre klede.

Her ein dag når eg og mini var i loftstoga, han sat å teikna men eg sauma. Men mini meinte at eg og skulle teikne, og etter litt overbevsning flytta eg meg bort på klyppebordet. 
Litt usikker på kva eg skulle teikne, og mini hadde inger formeining om det, så det enda med at eg prøvde meg på eit mønster på ein singlett.
Mini hjelpte til med og dekorere mønsteret, mens eg målte, teikna og klyppte.

Eg fekk faktsik både laga mønster og klippt ut delane før mini blei lei. Arbeide blei lagt til sida og mini og eg fannt på noko anna.

Men sondags morgon ville mini opp, mens mannen ikkje, men mini ville ikkje ned å eta frokost, han skulle 
bort til klyppebordet og teikne.
Så da tok eg oppatt arbeide med singletten, og etter litt tid på morgonkvisten så var singletten ferdig.

Hadde det ikkje vore ein voksande kul på magen hadde nok singletten passa bra, men med litt lite stretch i stoffet blei den litt veldig trang over magen.
(bruka eit billigstoff til å teste ut mønsteret)
Eg kjem nok ikkje til å gjera så mange forandringar med mønsterte, men neste gong blir den sauma i eit stoff med litt meir stretch.
Dette mønsteret er laga i str M og stoffet er kjøpt på stoff og stil.









8 kommentarer:

  1. Den så jo kjempefin ut den singletten der da. Det ser jo ut som om di og mini er er et supert designerteam :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) ja er utruleg kva som kan bli skapt av eit godt team:) Hehe

      Slett
  2. Singletten ser veldig bra ut!
    Gøy å lage noe til seg selv også :)

    Du lager så utrolig mye flott!!
    Blir helt inspirert av å lese bloggen din.

    God påske!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) moro med litt vaksenklede innimellom alle barnekleda:)
      Ynskjer deg og ei flott påske:)

      Slett
  3. Den ble fin! Lilla er min favorittfarge også ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:) lilla er knallfint:)

      Slett
  4. den bøe kjempefin
    så flink du er som kan lage mønster selv

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) moro å lage mønstera sjav:)

      Slett