søndag 25. mars 2012

Genser i Bambus

Eg har hørt mykje om klede i bambus, eg vann for ei tid tilbake hånklede i bambus og stadig er det snakk om bambus. 
Håndkleda er me super fornøyde med, så etter å ha hørt og kjent på nokre klede i bambus kom eg fram til at dette måtte eg teste å sy klede av.
Eg bestilte stoff frå Myllymuksut, har enda ikkje testa det ut på mini, men det var supert og sy i!

På denne genseren har eg bruka eit mønster som eg har bruka mange gonger tidlegare.
Er eigentleg veldig fornøyd med dette mønstert, einaste er at den blir litt smal i halsopninga. Så istaden for å teikne om mønsteret, prøvde eg å lage ei knappeopning i eine raglandsaumen. 
Til å vera fyrste forsøk syns eg ikkje det blei så gale, men neste gong skal eg runde av hjørna i halsen enda litt meir.

Ribb frå S&S, bambus fraMyllymuksut og trykknapper frå Lykkedragen.
Str på denne genseren er 2år




2 kommentarer:

  1. Bambus er deilig ja, og denne hadde eit stilig trykk! Flott genser:)

    SvarSlett
    Svar
    1. ja stoffet kjentes veldig behagleg ut vertfall!:)
      Syns og det var litt tøft trykk!:) Må nok få tak i meir!:)

      Slett