onsdag 21. mars 2012

Kvardagen

Det har blitt litt dårlig med blogging i det siste, ikkje det at eg ikkje har noko og blogge om, for det har eg.
Det er mykje som blir gjort i heimen, og med ein go del besøk og anna kvardags ting blir bloggen ned prioritert.

Den siste tida har me pussa opp klesskapet (kotte) og me byrjar og nærme oss ferdige. Nytt golv har blitt lagt av flinke mannen, mens me sammen har måla og innreda. Er enda ikkje heilt ferdig med å innrede, måtte få sette inn det me hadde for å sjå kva meir me trengte. 
Og sidan me har ordna i klesskapet, har det og blitt kraftig sortert å kasta mykje klede. Mini har og fått plass til kleda sine i klesrommet. Når eg gjekk gjennom kleda hans fant eg ut at det var lite av sommerkleda frå i fjor som passa i år. Så dei siste dagane har gått med til og klippe sommarklede. Litt er alt byrja og saume saman, men ikkje noko ferdig resultat og vise fram enda.
Bilde av klesskapet får komme når litt meir har kome i orden.

Her er vertfall noko som har blitt ferdig stilt, 2 par med ammeinnlegg og enda fleir ligger og venter på og bli ferdige!:)


For ikkje mange dagar sidan blei eg eit år gamlare, og det betyr gåvur!=)
I år hadde mange i familien slått seg sammen om ei stor, Ny utgangsdynn med montering!!=)=) 
Gjett om eg blei glad, det blir så bra! 
Så til påske blir det ny utgangsdynn i huset!! jippi!

Ha ein flott dag, eg må fylje med litt i mattetimen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar