onsdag 7. mars 2012

Monstertruck


Eg har sydd eit vårleg joggesett til mini, mens eg holdt på og klyppte ut t-skjorta til mini fant eg ut eg ville prøve meg på ei ny (ny for meg, maaange andre som har gjort det før meg)  type halsopning.
Angra litt i ettertid at eg ikkje testa detta på eit litt meir uvant stoff før eg klypte i veg på monstertruckane. (ikkje er det av det billigaste stoffe eg har, og ikkje har eg så veldig mykje av det heller)

Men det blei ei slags halsopning, er så vist ikkje fornøygd med resultatet, men etter og ha spretta opp i gjenn  og sydd x-antall gonger fant eg ut at det var best å la det bli som det blei. Det blir nok ikkje siste gong eg prøver meg på denne type halsopning, men litt meir testing på ei uvandare stoff skal eg gjera.

Jammen godt dette var tiltankt mini, er liksom ikkje så farlig med litt skjønnhetsfeil på kleda hans!:)












Og sidna ingenting gjekk som eg ville med t-skjorta, er det bare typisk at det ikkje blir 100% på buksa eg sauma etter på heller. Alt for stram ribb i lommene, men dette gadd eg ikkje gjera noko med, står i stil med den litt misslykka t-skjorta!=)



Stoffa eg har bruka er: Monstertruck frå Sydilla, isoli og ribb frå stoff og stil
Str på settet er 3-4 år




Men mini lika bilane på trøya si, så i dag blei det t-skjorte uttapå ulltrøya med matchande joggebukse i barnehagen!:)

8 kommentarer:

  1. Æ like innstillinga di! Litt feil her og der? Jaja, pyttsann :) Det e godt for en nybegynner å hør at dokk litt mer drevne tenke litt sånn nån gang og ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, ja så lenge det skal brukast på oss i huset tåler eg nokre feil. Hadde ikkje gitt vekk eller solgt dette settet, då skal det ikkje vera feil syns eg!:)

      Slett
    2. Ja, det e æ enig i :)

      Slett
  2. Så herlig sett:)
    Kjedelig når det ikkje blir som ein har tenkt. Her ein dag klippa eg armane til ei t-skjorte feil vei, det og monstertruck, så det blei ikkje så god strekk i dei. Heldigvis var det bestilling frå 5 åringen i huset så eg brydde meg ikkje. Hadde ikkje solgt den.

    Give away inne på bloggen min. Velkommen til å delta:)

    Lene

    SvarSlett
    Svar
    1. Det kan av og til gå litt fort for seg under klipping og sauming, og da er det veldig greit at det var tenkt til ein i heimen:)
      Eg har blitt med på Give awayen din:)

      Slett
  3. Syntes settet ble kjempefint jeg. Dessuten er det jo sånn at det er lettere å se en "feil" når man lager selv og vet om den enn når man bare ser klærne. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for fine ord:)
      Heilt klart at det er lettare å sjå egne feil framfor andres:)

      Slett
  4. Flotte klær! Trodde faktisk rynkene på buksa skulle være der før jeg leste teksten... Du er nok din egen hardeste dommer :)

    SvarSlett