torsdag 15. mars 2012

Sjal

Denne gongen til meg sjølv, og det har alt vore i bruka masse!:)

Eg har sydd nokre av desse trekantsjala, men alle har eg 
gitt vekk i gaver. Sist ut var svigemor, men det blei pakka inn og
gitt vekk før eg fekk tatt bilde.

Eg fant ut at eg måtte sy eit til meg sjølv og, for å teste ut korleis dei var i bruk.
Og er er fornøyd, litt fyrste dagen kanskje, men etter litt bruk er det supert!:)
Syns det var fint med litt farge no på våren, det meste av kleda eg føler meg vell i om
dagen er ganske så nøytrale, så det piffer opp med eit sjal i litt frisk farge!=)

Har du og lyst på eit slikt sjal?
Send meg ein e-post (birjit@hotmail.com) så syr eg eit til deg!=)

Eit lite bilderas av sjalet mitt, syns det var eit søtt stoff
(stoff og pompongar er frå S&S)





6 kommentarer:

  1. Knallfint sjal! Likte godt stoffet du har brukt:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) veldig glad i dette stoffet eg og:)

      Slett
  2. Så fint det var. Kjempe fin blåfarge. Takk for bursdagstips. Må prøve på eit slikt ein dag:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig greie bursdagsgåver, og uendelig med mulige løysingar:)

      Slett
  3. Akkurat i dag har eg tenkt å sy meg sjal, så det passa jo fint at eg ramla innom bloggen din og fekk sjå eit flott eksempel her:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for kosleg kommentar:) lykke til med syinga i dag:)

      Slett