onsdag 11. april 2012

Ammeinnlegg

Det er ikkje så masse som blir sauma for tida, men litt små ting innimellom blir gjort.
Denne gongen var det enda fleir ammeinnlegg, desse er litt større enn dei eg har sydd tidlegare.



 Så desse passer på natta, eller den fyste tida når ein lekker litt meir.
Eg veit ikkje korleis desse er i bruk,  sidan eg ikkje har fått prøvd dei ut enda. Sist eg amma brukte eg ullammeinnlegg, og veit eg savna noko som kunne hindre i at det rant gjennom (som kunne vaskas)
Så etter litt studering rundt på nette håper eg at eg har funne ei grei løysing. 

Svigerinna mi kjennte ei som nyleg hadde blitt mamma, så ho tok med seg 2 par av ammeinnlegga (av dei små eg har laga tidlegare) eit med fleece inn mot huda og eit med ull. (Alle eg har sauma til no har flanlell til oppsuging  og to sperrelag) Så eg ventar spent på tilbake melding, så eg veit om eg må gjera nokon forbedringar.




 ei hjelpande hånd til fotograferinga



Viss du har lyst og prøve ut ammeinnlegga eg syr anten i str Liten eller Stor, send med ein  e-post Birjit@hotmail.com

Eg tar 65kr for 1 par og 100kr for 2 par

Ha ein flott dag!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar