torsdag 19. april 2012

Ånondbukser

Eg har nok og finne på for tida, det er fleir som har bursdag som eg saumar gåver til, og i tillegg har eg fått nokre bestillingar. 
Det er mange venner og bekjede som har fått baby, og så dukkar det opp bestillingar på barselgåver.
Det er altid like moro når dei som bestiller let meg gjere akuratt som eg vil, me blir enige om kva slags plagg som skal lagast (og om det er til jente eller gut) resten er opp til meg.
Då koser eg meg på syrommet meg!=)

Eg er i Ånondbukse modus, her kjem bilder av 2 stk, mens det ligger fleir ferdig klippte på syrommet klare til å bli sydd sammen.

Str: 2år
Mønster: sjav mekka
Stoff: Vertøy velur frå printknitstudio, kvit jersey frå sydilla?





Str: 6-12mnd
Mønster: Sav mekka
Stoff: ribb og interlock frå S&S, maskinjersey frå Cetho








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar