mandag 30. april 2012

Bukse til mini

 

 

Eg skreiv tidlegare om denne t-skjorta som blei sauma til mini, etter den t-skjorta var sauma byrja det å minke fælt på stoffet. (meir har kome i hus no) P1060606 Og for å få bruka opp litt av restane, som det altid blir ein del av, fant eg ut at t-skjorta kunne få ei bukse med matchande lommer. Mini syns dette stoffet er kjempe tøft, og vil hels ha kleda på både på dagen og nåtta.  Så noko bilde av ei heilt ny bukse blir det ikkje, for når denne var ferdig sauma skulle den tas i bruk med ei gong. Og sidan då har den enten vore i bruk eller til vask.

Men no fekk eg endelig tatt nokre bilder før den skulle på i dag, rett fra snora skrukkete og fin.

Mønster: Eige

Str: 3-4år

Stoff: bommuls chambrey frå stoff og stil,, biler stoff fra printknitstudio, ribben er eg litt usikker på (Hilco?)

 

Buksa er sydd etter det vanlige buksemønsteret mitt, denne gongen blei det strikk inni ribben, sidan denne ribben er litt slappare enn stoff og stil sin.

 P1060694

P1060696

P1060695

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar